Neem contact met ons op


Wie zijn wij?

Wij zijn Mundo-Care,
Twee zussen die in 2020 begonnen zijn met een kleine thuiszorg onderneming. 
In eerste instantie hebben wij jaren gewerkt voor verschillende (Thuis)zorginstellingen, o.a. als wijkverpleegkundig(en), maar ook in het ziekenhuis.
hier hebben wij veel kennis en kunde mogen opdoen en dit nemen wij mee in ons eigen beleidsvoering.

Het geen wat wij miste in de zorg was vooral aandacht voor de Multiculturele achtergronden van zorgvragers, met name hier in het hoge noorden. door de toenemende diversiteit en vraag om een multiculturele aanpak van zorg leveren.

Wij maken dan ook geen onderscheidt in etniciteit, cultuur of afkomst.
wat voor ons belangrijk is, is dat u de zorg krijgt die u nodig heeft in samenspraak met u familie of mantelzorger, zorgen wij  er samen voor dat u kwaliteit van leven zou verbeteren, u zich gehoord voelt, u de eigen regie kunt behouden en zelfstandig blijft in het geen wat u nog zelf kan.

Momenteel is Mundo-care nog een ongecontracteerde zorgaanbieder, dit houdt in dat wij de geleverde zorg bij u als persoon declareren, de factuur kunt u vervolgens mits u een goedkeuring heeft ontvangen indienen bij uw zorgverzekeraar.
uiteraard kunnen wij u hierbij ondersteunen.

Wij hopen op een prettige samenwerking,
Mundo-Care

BEKIJK ONZE DIENSTEN

Multiculturele zorg

Mundo-Care is gespecialiseerd in het verlenen van multiculturele zorg, wij zijn op de hoogte van verschillende culturen en geloofsovertuigingen, dus ongeacht welke afkomst of etniciteit u heeft,
 wij passen ons aan!
 Mundo-care gaat uit van het holistisch beeld van de mens.
Dit wil zeggen dat de draagkracht en draaglast van de mens in balans dient te zijn om goed te kunnen functioneren. 
Is uw balans verstoord door een (chronische)ziekte dan kan dit van invloed zijn op uw gezondheid.
Het is dan ook aan Mundo-Care om samen met u en uw familie te zoeken naar de juiste balans tussen het mens zijn, 
uw omgeving, gezondheid, verzorging en verpleging.

Onze Kernwaarden

Proffesionaliteit

medewerkers van Mundo-care hebben de juiste kennis en vaardigheden om veilig de juiste zorg te kunnen bieden, Wij kijken kritisch naar ons eigen functioneren, en dat van anderen, wij staan open voor feedback en blijven leren en verbeteren en zorgen dat wij op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen in de zorg, door tijdige scholing, indien nodig scholen wij ons bij, In onze communicatie zijn wij open naar elkaar, helder en zorgvuldig. We zoeken naar nieuwe mogelijkheden om de zorg- en dienstverlening te optimaliseren, en wij zetten deze gedachten om naar concrete acties.  . 

Aandacht

Door kleine teams te behouden en naar elkaar om te kijken, houden wij oog voor onze zorgvragers, collega’s, familie, mantelzorgers en andere samenwerkingspartners. Wij besteden extra aandacht binnen de nodige behoeften en wensen van de zorgvragers en passen ons hierin aan.

Respect & Cultuur

Wij hebben respect voor elkaar, voor de verschillende culturen en etniciteit van onze zorgvragers en medewerkers. Daarbij houden wij rekening met de gewoontes en behoeften van onze zorgvragers. Wij laten een ieder in zijn waarde en hebben daarbij respect voor ieders eigenheid en talenten. Dit geldt ook voor collega’s. Bij collega’s benoemen we het effect van gedrag en handelingen eerlijk en respectvol, spreken wij verwachtingen naar elkaar uit en geven wij elkaar complimenten.






Samenwerken

Wij werken vanuit het cliëntsysteem samen met onze zorgvragers, mantelzorgers en betrokken familie leden. Dit om de kwaliteit van leven te vergroten en de zelfstandigheid zo lang als mogelijk te waarborgen. Daarbij werken wij indien nodig met externe zorgaanbieders, gaan wij onderlinge samenwerkingen aan en zorgen wij voor goede multidisciplinaire afstemmingen.

Bedrijven

Of u nu een wijkverpleegkundige nodig heeft, of op een andere manier een samenwerking met ons wil aangaan.
Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.

Want zorgen doe je samen!
#MUNDO-CARE


klachtenreglement(Wkkgz)

Cliënten hebben het recht een klacht in te dienen op basis van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). De wet verplicht elke zorgaanbieder een klachtenregeling te organiseren. De klachtenregeling zorgt ervoor dat de klachten van cliënten worden behandeld door een klachtenfunctionaris en eventueel een klachtencommissie.

De cliënt of diens vertegenwoordiger dient een klacht in door invulling van het
klachtenformulier op www.klachtenregeling.nl of door contact op te nemen met SKR via
info@klachtenregeling.nl. 

Mundu-Care staat open voor Samenwerkigen

bent u een zorgonderneming en kijkt u uit naar een samenwerking? Wij zijn altijd bereid om nieuwe samenwerkingen aan te gaan om nog betere, kwalitatieve zorg te kunnen bieden.

Zorgen doe je samen!

NEEM CONTACT MET ONS OP
Share by: